The best Side of بازار کیف عمده تهران کجاست

Wiki Article

و در آخر آدرس به همراه نام و نام خانوادگی و یک شماره همراه جهت ارسال سفارش بفرستید.

با توجه به معتبر بودن برند محصولات این مرکز خرید، قیمت ها بالاست، اما تنوع بسیار خوبی برایتان ارائه میشود.

در ۳۲۶ مغازه ی این مرکز خرید می توان برندهای معروفی مانند پیرگاردین، پوما، آدیداس، دایزل، خانه و آشپزخانه، نایک و بامبو و غیره را دید.

در نتیجه، تمام افراد خانواده می توانند در این مرکز خرید لوکس لحظات خوبی را پیش رو داشته باشند.

در مقابل بازار مبل یافت آباد که در غرب تهران قرار دارد، بازار مبل دلاوران در محدوده شرق تهران هم یکی از بهترین مناطق تهران برای خریدن مبلمان است.

خرید عمده کیف مستقیم از تولیدی و واردکننده کیف عمده از کجا بخرم؟

میدان شوش یکی از اصلی‌ترین مراکز خرید ارزان در تهران است که در زمینه فروش لوازم منزل رونق پیدا کرده است. البته ارزان بودن همه جا ویژگی مثبت نیست! ممکن است جنس تقلبی را به بهانه قیمت مناسب به شما بفروشند و شما متوجه این مسئله نشوید.

بورس کاملی از لباس‌های بچگانه و زنانه در این بازار خواهید دید. خرید کردن از نازی website آباد می‌تواند برای شما بسیار مقرون به صرفه باشد.

شاید شما از آن دست آدم‌هایی باشید که دلشان می‌خواهند در ژورنال‌ها بگردند و مدل لباس مجلسی خود را انتخاب کنند و بدوزند.

درست است که از ساخت مجتمع تجاری میلاد نور نزدیک به بیست سال میگذرد، اما به جرأت می توان گفت، هنوز هم به عنوان یکی از بهترین و پر رونق ترین بازارهای تهران محسوب شده و مکانی مناسب برای خرید کیف و کفش، پوشاک، لوازم ورزشی، لوازم صوتی و تصویری می باشد.

موقع خرید مبل باید به نوع چوب و سایر لوازمی که برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته، توجه کنید.

یکی از مراکز خرید لوکس تهران، مجتمع تجاری سام سنتر است. در این مرکز خرید که شامل ۹ طبقه است، برترین و گران‌ترین برندهای خارجی و داخلی عرضه شده است. مشهورترین برندهای موجود در مرکز خرید سام سنتر برند مون‌بلان است.

علاوه بر کفش، این خیابان بورس کیف هم هست. ست‌های کیف و کفش بسیار عالی در این خیابان پیدا خواهید کرد که قیمت مناسبی هم دارند. زوج های جوان زیادی را در این خیابان خواهید دید که به دنبال پیدا کردن کیف و کفش های عروسی خود هست.

آدرس عمده فروشی دنیز: تهران، یافت آباد، بلوار معلم، شهرک صاحب‌الزمان، خیابان رضایی، کوچه رضانسب، پلاک ۱۵ درب پارکینگ، زنگ آبی

Report this wiki page